2020 - Szeptember

Jelenleg olvasott magazin 2020 - Szeptember Előző magazinok megtekintése


Kezdőlap / Termék, szolgáltatás

Alapvetően a Food Origó modult éttermek számára készítettük el, hogy az asztalfoglalásokat, illetve az étteremben a rendelések felvételét segítse.

Rájöttünk a tesztek során, hogy azokat a funkciókat, amelyeket egy étterem a működése során használ, az minimális átalakítással akár egy üzletnél is hasznos lehet, így beleépítettük ezeket a funkciókat a rendszerbe.

Ezt a modult csak az iMarketinggel együtt használhatja a vállalkozás. Összekapcsoltuk, mert a kommunikációs feladatokat az iMarketing látja el, az étterem és az üzlet kínálatát, foglalási rendszerét pedig a Food Origó modul kezeli.

FoodOrigo

Éttermi felhasználás

Éttermi használatnál a lényeg, hogy az eKözpont felhasználó előre foglalhat asztalt a számára szimpatikus étteremben, amiről visszajelzést kap. Ezt a bejáratnál a pincérnek mutatva, egyből az asztalához kísérhetik.

A digitális étlap tanulmányozását követően a vendég leadhatja a rendelését, amit a pincér (vagy akár az asztalra kihelyezett tablet segítségével maga a vendég) rögzít a Food Origó modul belső felületén. A konyhán már a rendelés leadása közben is megjelenik az igény, vagyis nem kell lezárni a megrendelést, így nem kell megvárni a pincér beérkezését a „cetlivel”, azonnal neki lehet kezdeni az ételek elkészítésének. Ráadásul rárendeléskor sem kell újabb „cetlit” készítenie a pincérnek (vagy önkiszolgáló módban a vendégnek), hanem csak folytatni kell a tételek hozzáadását a korábbi rendeléshez.

Mivel a recept elemek szintjére le van bontva, így önkiszolgáló módban még a vendég is tudja módosítani az ételek elkészítéséhez szükséges alapanyagokat, vagyis testre szabhatja az ételeket.

Természetesen minden egyes ételhez meg lehet adni, hogy mit tartalmaz, milyen allergiás csoportba tartozik és, hogy megfelel-e a gluténmentes-, a vegán stb. étkezési szokásokkal bíró vendégeknek.

Kiszállításnál a hagyományos futár szolgáltatás- és az előre összekészített csomag átvétele is lehetséges, ha az étterem tudja biztosítani az érintésmentes átadást.

Bolti felhasználás

Élelmiszerbolt vagy zöldséges üzletek esetében szintén a kínálatból tud választani a vásárló, minden terméknél ugyanúgy láthatja, hogy milyen étkezési szokások, allergiák esetén nem javasolt az adott termék vásárlása.

A kiszállítás itt is futár segítségével lehetséges, illetve úgy is dönthet a vásárló, hogy olyan üzletben vásárol, ahol előre összekészítik a rendelését, ő pedig elmegy az üzletbe és ott veszi át.

Ebben az esetben is az eKözpontban bonyolítja le a rendelését és ott is kap meg minden visszaigazolást a vásárló.

Önkormányzatok, segítő szervezetek, egyházak bevonása

Gondolva az idősebbekre, ápolásra szorulókra azt is meg lehet szervezni, hogy a folyamatot egy szeretetszolgálat-, vagy önkormányzat által megbízott segítő bonyolítja le. A rendelés feladásától az átvételen keresztül a kiszállításig mindent végezhet egy megbízott személy, akinek akár arra is van lehetősége, hogy egy ún. gyűjtő rendelés segítségével egyszerre több embernek is intézze a bevásárlását, vagy az ételrendelését.

Ez a lehetőség nem csak vészhelyzet idején hasznos szolgáltatás!

2020-10-20 07:08:31
Szép Roland