2020 - Szeptember

Jelenleg olvasott magazin 2020 - Szeptember Előző magazinok megtekintése


Kezdőlap /

Alapvetően a Food Origó modult éttermek számára készítettük el, hogy az asztalfoglalásokat, illetve az étteremben a rendelések felvételét segítse.

Rájöttünk a tesztek során, hogy azokat a funkciókat, amelyeket egy étterem a működése során használ, az minimális átalakítással akár egy üzletnél is hasznos lehet, így beleépítettük ezeket a funkciókat a rendszerbe.

Ezt a modult csak az iMarketinggel együtt használhatja a vállalkozás. Összekapcsoltuk, mert a kommunikációs feladatokat az iMarketing látja el, az étterem és az üzlet kínálatát, foglalási rendszerét pedig a Food Origó modul kezeli.

FoodOrigo

Éttermi felhasználás

Éttermi használatnál a lényeg, hogy az eKözpont felhasználó előre foglalhat asztalt a számára szimpatikus étteremben, amiről visszajelzést kap. Ezt a bejáratnál a pincérnek mutatva, egyből az asztalához kísérhetik.

A digitális étlap tanulmányozását követően a vendég leadhatja a rendelését, amit a pincér (vagy akár az asztalra kihelyezett tablet segítségével maga a vendég) rögzít a Food Origó modul belső felületén. A konyhán már a rendelés leadása közben is megjelenik az igény, vagyis nem kell lezárni a megrendelést, így nem kell megvárni a pincér beérkezését a „cetlivel”, azonnal neki lehet kezdeni az ételek elkészítésének. Ráadásul rárendeléskor sem kell újabb „cetlit” készítenie a pincérnek (vagy önkiszolgáló módban a vendégnek), hanem csak folytatni kell a tételek hozzáadását a korábbi rendeléshez.

Mivel a recept elemek szintjére le van bontva, így önkiszolgáló módban még a vendég is tudja módosítani az ételek elkészítéséhez szükséges alapanyagokat, vagyis testre szabhatja az ételeket.

Természetesen minden egyes ételhez meg lehet adni, hogy mit tartalmaz, milyen allergiás csoportba tartozik és, hogy megfelel-e a gluténmentes-, a vegán stb. étkezési szokásokkal bíró vendégeknek.

Kiszállításnál a hagyományos futár szolgáltatás- és az előre összekészített csomag átvétele is lehetséges, ha az étterem tudja biztosítani az érintésmentes átadást.

Bolti felhasználás

Élelmiszerbolt vagy zöldséges üzletek esetében szintén a kínálatból tud választani a vásárló, minden terméknél ugyanúgy láthatja, hogy milyen étkezési szokások, allergiák esetén nem javasolt az adott termék vásárlása.

A kiszállítás itt is futár segítségével lehetséges, illetve úgy is dönthet a vásárló, hogy olyan üzletben vásárol, ahol előre összekészítik a rendelését, ő pedig elmegy az üzletbe és ott veszi át.

Ebben az esetben is az eKözpontban bonyolítja le a rendelését és ott is kap meg minden visszaigazolást a vásárló.

Önkormányzatok, segítő szervezetek, egyházak bevonása

Gondolva az idősebbekre, ápolásra szorulókra azt is meg lehet szervezni, hogy a folyamatot egy szeretetszolgálat-, vagy önkormányzat által megbízott segítő bonyolítja le. A rendelés feladásától az átvételen keresztül a kiszállításig mindent végezhet egy megbízott személy, akinek akár arra is van lehetősége, hogy egy ún. gyűjtő rendelés segítségével egyszerre több embernek is intézze a bevásárlását, vagy az ételrendelését.

Ez a lehetőség nem csak vészhelyzet idején hasznos szolgáltatás!

2020-10-20 07:08:31
Szép Roland

A legenda szerint Midasz királynak egy istenség teljesítette a meggondolatlan kívánságát, mégpedig azt, hogy mindaz, amit megérint, azonnal változzon arannyá.

A király öröme nem tartott sokáig, mert az étel és az ital, sőt szeretett lánya is arannyá változott érintésére… A legenda másik része szerint ezt a tulajdonságát egy fürdőzéssel a Pactolus folyócskában el is veszítette.

Manapság a koronavírus járvány idején nagyjából mindenki szeretne egy amolyan fordított Midasz király lenni, vagyis a lehető legkevesebb tárgyhoz, személyhez hozzáérni, félve attól, hogy megfertőződik.

Midasz király

Erre a helyzetre a kereskedelmi tevékenységet végző cégek próbálnak reagálni és a lehetőségekhez képest megpróbálnak vigyázni a munkatársak és a vásárlók egészségére. Természetesen a reális fertőzési veszély kisebb, mint az emberek félelmei, viszont amelyik vállalkozás nem fordít energiát a folyamatai átszervezésére annak érdekében, hogy a legkisebbre csökkentse az érintéssel átadható fertőzés esélyét, az biztosan ügyfélvesztésre számíthat.

Talán a vendéglátás és az élelmiszer kereskedések a legjobban érintettek a témában, hiszen az étkezésünket nem spórolhatjuk meg, illetve a teljes lakosságot ki kell szolgálniuk.

Amennyiben kialakítják a vásárlókat védő intézkedéseket, abban az esetben biztosan számíthatnak a vásárlóik visszatérésére, illetve azok a cégek, akik hangsúlyosan képviselni is tudják az intézkedéseik hatásosságát, akár más vállalkozások ügyfeleit is elcsábíthatják.

Sajnos egyelőre nincs meg a XXI. század Pactolus folyócskája, amiben megfürödve immunissá válhatnánk a koronavírusra, így fel kell készülnie minden cégnek az érintésmentes vásárlási- és fizetési szolgáltatások bevezetésére!

2020-10-20 07:08:10
Szép Roland

Nagy szakmai elismerés részünkre az, hogy rövid tárgyalás után bennünket választott céljai eléréséhez a Europ Assistance. A mindkét fél számára előnyös együttműködés legnagyobb haszonélvezői első fázisban az iMarketing felhasználó vállalkozások, melyek a piacon elérhető árhoz képest akár 20%-kal kedvezőbben juthatnak a Europ-Assistance termékeihez.

A jövőt illetően hasonló egyedi kedvezményt szeretnénk elérni az eKözpont-ban regisztrált és önkormányzati ügyfeleink részére is.

Kis türelmet kérünk a felhasználóktól, mert, ahogy nekünk is illesztenünk kell a partner ajánlatát és annak elérését a rendszerünkbe, úgy neki is el kell készítenie a kiszolgáló hátteret.

A konstrukció, és a teljes ügymenet hamarosan elérhető lesz az iMarketing modulban. Addig is várjuk megtisztelő kérdéseiteket az info@vallalkozásvezerlo.hu e-mail címen!

Europ Assistance Vállalkozás Vezérlő
2020-10-20 07:07:29
Lőrincz Balázs

Házat, autót és gépeket régóta, felhőalapú szoftvert azonban rövid ideje lehet cégeknek lízingbe venniük.

Mint Vállalkozás Vezérlő célunk, hogy a lehető legjobb, és legkomplexebb, és megfizethető árú szoftvereszközökkel lássuk el a felhasználóinkat, azonban a Korona-vírus okozta helyzetben még inkább fontos tovább segítenünk. Megkérdezve több száz felhasználónkat ugyanazt a véleményt kaptuk, melyre mi is jutottunk. Havidíjas konstrukcióval nagy terhet tudunk levenni a vállatokról, és az újonnan csatlakozókéról egyaránt.

Örömmel mondhatjuk, hogy megtaláltuk azt a finanszírozó partnert, mely ebben professzionális megoldással tud szolgálni. A Grenke és a Vállalkozás Vezérlő között létrejött egyedi megállapodás alapján felhasználóink a jövőben lízingbe vehetik termékeinket. Ezzel nem egyösszegben kell megfizetniük az éves díjat, hanem minimális költségek mellett havidíjasíthatják.

Természetesen nem áll meg itt az együttműködés, tovább segítjük a felhasználóinkat azzal, hogy az iMarketingen belül, egyszerű ügymenet mellett a piacon elérhető árhoz képest jobb ajánlattal igényelhetnek liízingfinanszírozást egyéb beruházásukhoz.

A konstrukció, és a teljes ügymenet hamarosan elérhető lesz az iMarketing modulban. Addig is várjuk megtisztelő kérdéseiteket az info@vallalkozásvezerlo.hu e-mail címen!

GRENKE Vállalkozás Vezérlő
2020-10-20 07:07:04
Lőrincz Balázs

Kedves zalai kisváros, Járási központ, ahol nemcsak dolgos emberek, jó borok, hanem sok törekvő vállalkozó és a fejlődésben, fejlesztésben elkötelezett önkormányzat is van, nem csoda hát, hogy a otthonra leltük és elsajátítottuk a Szentgróti érzést.

Nemcsak otthonunk van itt, a Vállalkozás Vezérlő és Zalaszentgrót jó ideje együttműködik.

Baracskai József Polgármester Úr meghívásának eleget téve részt vehettünk a vállalkozói esten, melynek házigazdája a kiváló szentgróti borász volt, Dóka Éva személyében.

Baracskai József Lőrincz Balázs Szép Roland
Baracskai József Lőrincz Balázs Szép Roland


Részünkről Szép Roland kollégánk tartott izgalmas prezentációt, ismét bizonyítva a személyes jelenlétben rejlő lehetőséget, hiszen nemcsak a csatlakozó vállalkozókat sikerült a rendszerünkbe invitálni, elnyertük a Zala Megyei Kereskedelmi és Iparkamara Elnökének, Kovács Dezső Úrnak elismerését is, akivel megyei szinten folytatjuk a Szentgróton megkezdett munkát.


A látogatás másik nem kevésbé fontos aktualitása pedig az az egyedülálló projekt, melyben a Zalaszentgrót Önkormányzata, a Digitális Jólét Program, a ZMVA és a Vállalkozás Vezérlő vesz részt. A Felek összefogásában hamarosan Digitális Jólét Pontot nyitunk meg a városban, ezzel a budaörsi DJP Pontunk mellett immáron a második Vállalkozás Vezérlő DJP Pont nyílik meg 6 hónapon belül.

Zalaszentgrót DJP ZMVA Vállalkozás Vezérlő
2020-10-20 06:59:57
Lőrincz Balázs

A Kis és Középvállalkozások 90 százaléka a közösségi médiát próbálja használni elsődleges felületként az értékesítésre, ez azonban csak szükségmegoldás, nem jelent valódi digitalizációt!

Immáron második alkalommal készült a Karc FM-en riport a Vállalkozás Vezérlővel, a Hangoló című műsor vendégei voltunk.

Hangoló


Hallgasd meg a Hangoló műsorát a rádió oldalán: Hangoló műsor KarcFM 2020-09-07

2020-10-20 06:59:06
Lőrincz Balázs

A nyereményjátékokat biztosan nem kell különösebben bemutatni, ugyanis rendszeresen találkozhat vele mindenki…

Alapvetően egy olyan marketing eszköz, ami viszonylag kis költséggel jó vevőszerző lehetőséget biztosít a cégek számára. Az interneten vannak olyan nyereményes oldalak, ahol kifejezetten a címlista építése a cél, viszont akár 50 -100 ezer Forint is lehet a játék indításának a díja.

Természetesen az iMarketing rendszerében is van lehetőség ilyen típusú reklám tevékenységre, viszont nálunk ez teljességgel ingyenes szolgáltatás!

Pár egyszerű lépéssel te is elindíthatod a saját nyereményjátékodat, amivel az eKözpont tagok figyelmét magadra irányíthatod!

Hogyan tudsz létrehozni nyeremény felajánlást?

Lépj be az iMarketing felületére és válaszd ki a “Nyeremény felajánlások” menüt a bal oldalon!

Nyeremény felajánlása

Ezt követően kattints az “Új nyeremény felajánlása” gombra!

Új nyereményjáték indítása

Add meg a nyeremény nevét, értékét, illetve tölts fel egy fotót, ami jól megmutatja a termékedet, szolgáltatásodat!

Adatok kitöltése

Ha van YouTube videód, vagy külön oldalad a nyereménnyel kapcsolatban, akkor azokat is add meg a megfelelő mezőben, majd alul a nagy szövegmezőbe írd meg mit kell a cégedről, vagy a szolgáltatásaidról tudni. (Csak röviden, hogy el is olvassák az érdeklődők!)

Végül fogadd el az adatkezelési és adatvédelmi feltételeket és kattints a “Felajánlás elküldése” gombra.

Leírás megszerkesztése

Ha minden rendben ment, akkor a képernyőn a felajánlott nyereményed megjelenik a listában “Várakozó” státuszban.

Miután kollégánk felvette veled a kapcsolatot és teljesen átbeszéltétek a részleteket, akkor fogjuk jóváhagyni a nyereményt. Ennek a mozzanatnak jogi és minőségbiztosítási szerepe van, ezért kérjük a türelmedet!

Csinálj hírverést!

Miután felkerült az oldalra a nyeremény, érdemes a saját ismeretségi körödben, esetleg közösségi média felületeden meghirdetni ezt, mert ezzel is több embert érhetsz el, akik a vevőid lesznek.

Sorsolás

Amikor az utolsó tombolát is megvásárolták az eKözpontosok, sorsolásra kerül a nyeremény. Ezt egy automata rendszer végzi, aminek az eredményéről te és a nyertes is értesítést kap, illetve az aktuális eMagazinban (az eKözpontosok elektronikus újságja) közzétesszük a nyereményedet és a nyertes nevét.

Nyeremény átadása

Ennek a folyamata nagymértékben függ magától a nyereménytől, hiszen teljesen más egy hajszárító, vagy egy mosógép eljuttatása és egy éttermi vacsora, illetve egy sétahajózás is teljesen máshogy kerül átadásra. Ennek részleteit előre megbeszéljük veled, ezért is szükséges, hogy a munkatársunk a jóváhagyás előtt egyeztessen veled.

A lényeg, hogy amennyiben van lehetőséged, készíts fotókat vagy rövid videót az átadásról, vagy kérd meg a nyertest, hogy készítsen maga egy pár képet használat közben a nyereményéről.

Ezeket a képeket felhasználhatod annak a bizonyítéka ként, hogy nem átverésből készítettük el a játékot, illetve motiválhatod a lehetséges vevőidet egy következő ilyen szervezésekor!

Próbáld ki az új funkciót, indíts nyereményjátékot!

2020-09-04 07:54:00
Szép Roland