2020 - Augusztus

Jelenleg olvasott magazin 2020 - Augusztus Előző magazinok megtekintése


Kezdőlap /

Fejelsztéseink során azt tartjuk szemelőtt, hogy az ügyfeleink számára a lehető legyegyszerűbb megoldásokkal kezeljük le a napi munkájuk során felmerülő feladataikat, problémáikat.

Ennek érdekében egy olyan szoftver csomagot hoztunk létre, amelyet a legkisebb cégek is meg tudnak fizetni, illetve a használatuk nem okoz nehézséget.

Az Alapszoftver Csomag tartalmaz egy számlázó egy személyügyi és egy ügyfélkezelési rendszert, így az alapvető feladatokat a legkisebb cégek is digitálisan tudják kezelni.

Az Alapszoftver Csomag csupán 12.000 Ft + ÁFA / ÉV / 5 felhasználó áron előfizethető.

Mit tudnak a modulok?

     HR - Személyzet fejlesztő modul

A cég munkatársaival kapcsolatos alap információkat tárolja ez a modul.

Természetesen a rendszerbe az adott felhasználó munkaidejével kapcsolatos információkat is be lehet vinni. Milyen időbeosztásban, milyen időkeretben dolgozik, mikorra tervezi a szabadságát, illetve a konkrét munkavégzésének kezdete és vége is rögzíthető.

Ez a funkció lehetővé teszi, hogy automatikusan elkészítse a rendszer a dolgozók munkaidő nyilvántartását, és a jelenléti ívet.

A HR modul teszi lehetővé, hogy a Vállalkozás Vezérlő rendszer további moduljainak a használatakor az adott munkatárs milyen jogosultságokkal tud hozzáférni az adatokhoz, illetve az egyes funkciókhoz.

     Számlázó - NAV 2.0 képes számlázó rendszer

Saját fejlesztésű számlázónk is felhő alapon működik, tehát hely és eszköz független. Elsősorban olyan cégeknek javasoljuk, akik még a hagyományos papír alapú számlatömböt használják, vagy más „ingyenes” programmal próbálták eddig megoldani a számlázási kötelezettségüket.

Minden jogszabályi feltételnek megfelel, illetve a könyvelők igényei alapján lett készítve. A fejlesztés során szoros együttműködésben dolgoztunk a Magyar Könyvelők Országos Egyesületével (MKOE), így a rendszer kifejezetten szakmai szempontok- és az egyszerű használhatóság elvei szerint lett kialakítva.

A számlázó kommunikál a NAV rendszerével, ezért az automatikusan beküldött számlák feldolgozottságáról is tájékoztatja a használóját.

Amennyiben olyan vállalkozástól kap számlát a cég, amelyik szintén használja a Vállalkozás Vezérlő Számlázóját, akkor a saját rendszerében a bejövő számlák között automatikusan látni fogja a kiállított bizonylatokat.

A számlázó kezeli a bejövő számlákat, tud díjbekérőt küldeni és a pénzügyeket e-mail alapon után követni. Lehet házi pénztárat vezetni benne és van eladás modulja a boltosok részére.

          Könyvelői előnyök

A egy meghívást követően becsatlakozhat a cég könyvelője, aki szintén tételesen láthatja mi történik a cégben!

Természetesen a könyvelő programokba egy mozdulattal átemelheti a könyvelni kívánt számla tételeket, valamint az összes ügyfelét egy felületen tudja kezelni. Ennek az előnye, hogy a könyvelt cégek szabványos keretek között szolgáltatják az adatokat, illetve a könyvelőnek nem kell rendszerről-rendszerre lépni a munkája során. Ez rengeteg hiba lehetőségétől kíméli meg a könyvelőt és nem utolsó sorban rengeteg idejét takarítja meg.

     Feladatkezelő - Modul a felejtés ellenszere

Gyakori probléma a kis cégeknél, hogy nem tartják be az ígéreteiket, amit az ügyfélnek, vagy partnerüknek tesznek. Mivel nem rögzítik egy rendszerbe, így ad-hoc módszereik vannak. Van aki „megjegyzi”, valaki a gyűrűs naptárba írja fel, olyan is van, hogy egy spirálfüzetbe-, vagy Excel táblázatba vezetik fel az ígért dolgokat. A probléma, hogy ha a napi ritmus valamiért felborul, akkor elfelejtődnek ezek a dolgok, mert egyik módszer sem „piszkálja” a felelőst, hogy végezze el a feladatát.

Tovább nehezíti a helyzetet, ha már többen dolgoznak együtt és mindenki más módszerben tartja nyilván a tennivalókat, illetve, ha egyvalaki szabotálja a kialakított rendszert. Ebben az esetben is elveszik az információ.

Bárhonnan nézzük, ha az ügyfelek felé tett ígéretek nem teljesülnek, akkor az bizalom- és akár az ügyfél elvesztéshez vezethet.

A Feladatkezelő úgy lett kialakítva, hogy a felhasználó rögzíti az aktuális tevékenységét, illetve azonnal a következő-, ebből eredő feladatot is. Kizárólag csak együtt tudja megadni a két feladatot, ezért a folyamatban mindig lesz egy következő lépés. Folyamatosan kapcsolattartásra ösztönzi a rendszer a munkatársakat, így az ügyfelek megtartása szinte automatikus.

Pl. valaki 48-as cipőt szeretett volna venni, de nem volt raktáron, ezért abban állapodott meg az eladó az ügyféllel, hogy a következő héten felhívja telefonon, mert érkezik szállítmány. Ebben az esetben a vásárlási szándékot jelen időben-, a következő heti telefonhívást pedig elvégzendő feladatként rögzíti. A nyitott feladatok között mindaddig ott lesz a listában a telefonhívási feladat, amíg valamilyen lépéssel a felelőse nem viszi tovább.

A feladatokat át lehet adni másik kollégának, illetve a főnöke látja, hogy kinek milyen feladatai vannak. Ezzel a koordinációt a munkatársak egymás között könnyen meg tudják oldani és a cég vezetője is kontroll alatt tudja tartani a munkatársait.

Ez egy nagyon egyszerű folyamatkezelő rendszer, kifejezetten az olyan cégeknek, ahol egy személy, de jellemzően pár embernél több nem foglalkozik a vevőkkel.

A rendszerbe felvitt ügyfelekhez be tudja írni, hogy mi az ügy, amivel foglalkoznia kell, illetve mikor és mi lesz a következő lépés, amit tennie kell.

A feladatokat időrendben-, vagy az aznapiakat-, esetleg a már lejártakat tudja listázni. Ezentúl nem kell kockás füzetet, vagy naptárat használni a feladatok „észben tartásához”, minden a rendszerből látható, bármikor, bárhol, bármilyen eszközön.

A Feladatkezelő modul szerves részét képezi a CRM modulnak, de önállóan is működőképes. Azért emeltük ki külön egységként, hogy azok a cégek, akiknek még nem szükséges egy jóval összetettebb rendszert használni, ne legyenek rákényszerítve a nagyobb adminisztrációra.

Természetesen ha a cég növekedik és szüksége van a CRM modul nyújtotta további lehetőségekre, akkor egy mozdulattal aktiválni tudjuk részükre ezt a modult. Ebben az esetben a hagyományos rendszerekkel szemben itt a korábbi feladatok, ügyféladatok látszanak a CRM rendszerben.

Nincsen adatmigrációra szükség, azonnal tudják a munkatársak használni a teljes CRM modult és a már begyakorolt és megszokott módon zajlik a feladatok kezelése!

Nagyon lényeges, hogy a tanulási görbe jóval meredekebb lehet, mint más rendszerek esetében, mert nem nulláról kell kezdenie a tanulást a munkatársaknak!

2020-10-20 06:57:31
Szép Roland

Nézd meg a rendszerünket bemutató 5 perces videónkat!

2020-10-20 06:33:47
Szép Roland

A Vállalkozás Vezérlő Kft. több pályázaton vett részt, melyeket a Digitális Jólét Program koodinál. Többször volt alkalmunk személyesen bemutatni teljes rendszerünket, melynek piacbevezetését hamarosan a DJP-vel közösen fogjuk megkezdeni.

Alapszoftver csomagunk az együttműködésnek hála, várhatóan Digitális Jólét Alapszoftver lesz, hiszen komoly tudása, és alacsony ára (1 000 Ft / hó / 5 felhasználó) okán minden vállalkozás megengedhet magának.

Célunk olyan hosszútávú együttműködés, mely lehetővé teszi a „Lakosság - Önkormányzat - Vállalkozások” hármas digitalizációs fejlődését.

Nagy megtiszteltetés, és szakmai elismerés a Digitális Jólét Programmal való együttműködés.

Vállalkozás Vezérlő
2020-10-20 06:28:08
Lőrincz Balázs

A Digitális Jólét Program célja, hogy a hazai magánemberek, akik nagy része munkavállaló, mind magasabb digitalizációs kompetenciával rendelkezzen, ezzel segítve a gazdaság versenyképességét. A Vállalkozóknak, ahhoz, hogy fejlődjenek nagyon fontos a vevők szerzése (28% részük ezt jelölte meg fejlődése gátjának), valamint a folyamatik átlátása (23% részük ebben látja megrekedését, és keresi a kiutat).

Az önkormányzatoknak a fejlődés elősegítése alapvető cél a gazdasági erősödésük terén, valamint, és ezt a COVID megmutatta, el kell érniük a lakosságot, melyhez platform kell. Lehet ez városi applikáció, azonban azt kevés önkormányzat tudja megfizetni, és ne feledkezzünk meg arról, hogy egy városi applikáció nem motiválja a lakost a használatra. E mellett ott van még az önkormányzat által fenntartott vállalkozás, melynek ugyanúgy kezelnie kell a folyamatit, sőt „el kell adnia magát”, hogy bevételt termeljen.

A Vállalkozás Vezérlő, mint informatikai megoldásszállító, céljaként tekint a magyar nemzetgazdaság megerősítésére, és büszkén mondhatjuk, hogy olyan rendszert fejlesztettünk, mely a „lakosság, önkormányzat, vállalkozások” hármast egymást segítve képes összekapcsolni.

Mivel rendszerünket a teszt időszakban közel 300 vállalkozás és hozzávetőleg 2.000 magánszemély használja, együttműködésbe kezdtünk Szabolcs-Szatmár-Bereg, Jász-Nagykun-Szolnok Megyék Közgyűléseivel, valamint elsőként megkezdtük szoftverünk bevezetését Zalaszentgrót Városban, mely cégünk otthonát adja.

DJP

Természetesen nagy örömmel vesszük, ha felhasználóink ajánlást tesznek, és esetleg segítenek a kapcsolatfelvételben az általuk elérhető településeken.

2020-10-20 06:27:32
Lőrincz Balázs

A Vállalkozás Vezérlő Kft. ez elmúlt években a Modern Vállalkozások Programjának auditált szállítója volt, most egyetértésben a MKIK-MVP szakmai vezetőségével szorosabbra fűzzük kapcsolatunkat és Stratégiai Partnerszerződést írunk alá.

A várhatóan 2020. novemberében kezdődő időszakban pedig egymást segítve dolgozunk a vállalati digitalizáció széles körű terjesztésében, egy igazán példaértékű együttműködés keretein belül.

Szállítói oldalunk az MVP oldalán: Vállalkozás Vezérlő Kft.

A Modern Vállalkozások Programjáról bővebben júliusi számunkban olvashatsz: Czimbalmos Leventével beszélgettünk

MVP Vállalkozás Vezérlő

További stratégiai partnerségre léptünk a Megyei Vállalkozásfejlesztési Alapítványokkal, elsőként a ZMVA-val. Fontos, hogy minden megyében a helyi alapítvánnyal közösen segíthessük a vállalkozásokat, és együtt valósíthassuk meg céljainkat.

ZMVA Enterprise Europe Network HEPA Vállalkozás Vezérlő

 

2020-10-20 06:26:59
Lőrincz Balázs

Érdemes folyamatosan rendben tartani a dolgainkat, mert akkor mindent egyszerűen megtalálunk, használatra készen állnak rendelkezésünkre a használati tárgyaink.

Rendrakáshoz szükségesEzt az elvet érdemes követni az üzletünkben megvásárolható termékek esetében is. Alapvetően nem a leltározás, hiánylista készítés és a takarítás szentháromságáról értekezünk jelen írásban, inkább a marketing és értékesítés nézőpontjából vizsgálnánk meg a kérdést…

Ha már rendelkezel webáruházzal és rendszeresen foglalkozol vele, akkor nagyjából sejtheted miről is lesz szó, de elsősorban azokhoz kívánunk szólni, akiknek még nincs ilyen felületük.

Talán két mondatot megér, hogy miért is hiba, ha nincs értékesítési felületed az interneten. Szóval a jelenlegi helyzet úgy fest, hogy az emberek jelentős része a vásárlást megelőzően az interneten néz körül, hogy nagyjából a problémáira, igényeire hol és milyen termékeket, vagy szolgáltatásokat talál, illetve ezek milyen árban vannak. Ha te nem mutatod meg a nálad vásárolható dolgokat, akkor a lehetséges vevőid máshol fogják beszerezni és ez azoknál az ügyfeleidnél is így lesz, akik már nagyon régóta hozzád járnak vásárolni!

Mit kellene csinálni?

Első sorban a termékeidből egy listát, amit egyszerűen fel tudsz majd tölteni az iMarketing felületen, és ezeket a termékeket az eKözpont felhasználói úgy láthatják, mint egy webáruház.

Miért érdemes ezt megcsinálnod?

Nem titok, hogy a Vállalkozás Vezérlő rendszerben van lehetőség termékek feltöltésére, ami jelenleg csupán egy termék katalógusként szolgál. A közeli jövőben ezt olyan formában fogjuk megváltoztatni, hogy a feltöltött termékekből a rendszer egy mini-webáruházat hoz létre. Így azoknak a cégeknek is lehet egy majdnem teljes értékű webáruháza, akinek nincs még ilyen szolgáltatása.

Hogyan kezdj hozzá?

A leltározás megkönnyítése érdekében biztosan van egy terméklistád. Ha mégsem lenne ilyened, akkor az első feladat, hogy készíteni kell egy ilyent!

Mindenképpen érdemes a termékeidet kategóriákba szervezned, ha még nem tetted volna meg. Legyen egyszerű a rendszer, ezért három szintnél többet nem érdemes kitalálni, optimális az lenne ha egy fő- és maximum egy alkategória szintig bontanád le ezt a struktúrát. Tehát egy kerékpár szaküzlet esetében pl. főkategória a „férfi kerékpár”, alkategória pedig az „országúti verseny kerékpár”, „túra kerékpár”, vagy a „hegyi kerékpár” lehetne.

Terméklista

Készíts elő egy táblázatot, aminek a fejlécébe írd be az itt felsoroltakat. A táblázat oszlopaiba pedig vidd fel a termékeidet soronként. Így alakul ki a terméklistád, amit a későbbiekben fel tudsz használni egy webáruház feltöltéshez, illetve te magad is láthatod, hogy milyen kínálattal rendelkezel.

A listának tartalmaznia kell a „termék név”, „rövid leírás”, „bruttó ár”, „valuta” és az „ÁFA értéke” oszlopokat. Megjegyzés: érdemes a rövid leírásban olyan információkat adni, amit a lehetséges vásárló ténylegesen megért és a termék előnyeit veszi sorra a tulajdonságai mellett. A valuta értéke itt minden esetben HUF lesz.

További listaelemek legyenek az „aktív termék”, az „állapot”, a „kategória” és az „árláthatóság” oszlopokat. Megjegyzés: Az aktív termék azt jelenti jelen esetben, hogy majd a webáruházadban megjelenjen, vagy sem. Az állapot esetében azt kell jelölni, hogy raktáron tartod-e, vagy csak rendelésre szerzed be az adott terméket. A kategória neve a fent leírt struktúrából származik, ahogy a termékeidet besoroltad a fő- és alkategóriákba. Itt a legalsó szintű alkategória nevét kell megadni. Az árláthatóságnál pedig azt tudod megadni (igen/nem opciókkal), hogy a termék ára majd megjelenjen-e a webáruházban.

Ha mindent jól csináltál, akkor valami hasonlót kellene látnod:

Termékek helye a táblázatban

Adatok felvitele

Ha ezt a táblázatot létrehoztad, akkor jön a feladat java része, ugyanis fel kell tölteni adatokkal a táblázatot. Ez a feladatrész a rendrakáshoz hasonlít, mert minden egyes dologról le kell írnod, hogy mire jó, mennyibe kerül stb. Itt lehetőséged lesz jobban átlátni a termékeidet, még az is elképzelhető, hogy árazási hibákra, rossz megnevezésekre derül fény.

A lényeg, hogy a táblázatba vigyél fel minden termékedet!

Fotós dobozFotók a termékekhez

Általában ez a legnagyobb probléma, amikor valaki egy webáruházat alakít ki, de a fotók beszerzése, elkészítése elengedhetetlen egy internetes áruház esetében.

A legjobb, ha profi fotós készíti el a termékekről a képeket, de saját erőből is meg lehet oldani elfogadható szinten.

Az elkészült fotókat gyűjtsd egy mappába a számítógépeden, hogy a termékekhez amikor feltöltöd, ne kelljen keresgélni egyesével. Ami viszont nagyon fontos, hogy a képek neve kizárólag betűket és számokat tartalmazzon, sem szóközt, vagy speciális karaktereket (pont vessző, zárójel stb.)! Legjobb, ha ez a termék neve lesz, természetesen az előbbi szabályt figyelembe véve…

Feltöltés a rendszerbe

Egyelőre készítsd el a listát és a fotókat, pár héten belül véglegesítjük ezt a rendszer funkciót, és akkor részletesen elmondjuk, hogyan tudod használni a termékek feltöltését.

 

2020-08-14 13:09:20
Szép Roland

Nyáron sokan szabadságra mennek, ezért gyengül sok üzlet a forgalma. Nyilván nem a strandi büfére gondolunk, bár az időjárás néha őket is megtréfálja...

Sok cégvezető teszi fel a kérdést, hogy egyáltalán mit is csináljon a nagyobb forgalom érdekében?

Akár azt is hihetnénk, hogy nincs értelme bemenni az üzletbe, mert a fű sem nő, de azért gondolkozzunk el egy kicsit!

Az értékesítési tevékenység több összetevőből áll, így biztosan találsz olyan feladatot, amit a nyári uborkaszezonban is csinálhatsz…

Mik lehetnek ezek?

Induljunk ki abból, hogy a bevételeid nagymértékben azon múlnak, hogy mekkora felhajtást tudsz az üzleted, vagy terméked körül csapni. Derítsd ki mi volt sikeres és csináld azt!

(ön)vizsgálat eszközeEgy kis (ön)vizsgálat...

Nézd meg, melyik hirdetésed, akciód volt a legsikeresebb, vagyis a megjelenésüket követően melyik esetében volt a legtöbb vevőd.

Talán már ez sem egyszerű feladat, mert nincs nyilvántartva, mikor milyen hirdetés, vagy reklám jelenik meg. Nos ebben az esetben legyen az az első feladatod, hogy az ősztől kezdve havi bontásban megtervezed, hogy melyik termékedet, vagy szolgáltatásodat fogod jobban reklámozni!

Ha rendelkezel az akcióid listájával és meg is tudod nézni a forgalmi adatokat, akkor pedig egy olyan listát készíts szintén havi bontásban, ahol a sikereseket megismétled a következő évben, amelyeknél úgy ítéled meg, hogy nem hozta a számokat, ott pedig próbálj ki egy másik terméket.

Ha ezt megcsináltad, akkor már lesz egy reklámozási naptárad.

Hogyan csináld?

Következő lépés meghatározni, hogy milyen formában reklámozz.

Vizsgáld meg az akcióidat, hogy korábban milyen formában értesítetted a lehetséges vevőidet! Újságban hirdettél? Szórólapot osztottál? E-mail hírleveleket küldtél?

A sikeres hónapokhoz írd be a korábbi formát és ne változtass rajta, jövőre is tartsd magadat a sikerrecepthez! A kevésbé sikeres akcióknál gondold végig, hogy milyen módszer lehetne hatásos és azt jegyezd be a naptáradba!

Természetesen a költségvetést sem hagyhatod figyelmen kívül, ezért az adott hónapokhoz rendelj egy olyan összeget, amelyet biztosítasz a reklámok, hirdetések elkészítéséhez, lebonyolításához.

Ha csupán ezt a tervet elkészíted és természetesen meg is valósítod, már nem telt el feleslegesen az időd...

Színes statisztikaMindent mérj meg!

Ami mindenképpen fontos, hogy a sikeresség mérést megszervezd a jövőben, hiszen akkor a rákövetkező évben még pontosabban látod mit is kell tenned ezen a vonalon.

Amennyiben webáruházból értékesítesz, akkor könnyebb dolgod lesz, mert számos statisztika lekérhető a modern rendszerekből. Kérd meg a rendszergazdádat, hogy mutassa meg miként láthatod a forgalmi adatokat, vagy készíttess vele egy havi riportot, amiben napi bontásban látod a vevők mozgását.

Ha hagyományos boltban értékesítesz, akkor az eladótérben dolgozó munkatársakkal beszéld meg, hogy kérdezzék meg a betérőket, hogy hol hallott az üzletről, amit egy külön erre a célra készített lapra, vagy számítógépes táblázatba írjanak föl.

Ezeknek az adatoknak a birtokában tovább tudod fejleszteni a reklámozási és értékesítési tudásodat, valamint nagyobb forgalma lesz az üzletednek!

Kezdd el a jövőt tervezni!

2020-08-07 06:47:06
Szép Roland