2021 - Március

Jelenleg olvasott magazin 2021 - Március Előző magazinok megtekintése


Kezdőlap /

Miniszterelnök Úr szokásos pénteki bejelentkezése után Lőrincz Balázs a Vállalkozás Vezérlő képviseletében hosszabb interjút adott a Kossuth Rádióban. A Műsorban megszólalt Baracskai József Polgármester Úr, a Vállalkozás Vezérlő termékeit már használó Zalaszentgrót Város és járási központ, valamint a Vállalkozás Vezérlővel szakmai egyeztetést végző Települési Önkormányzatok Országos Szövetségének képviseletében.

   .  

Hallgassa meg az interjút:

https://soundcloud.com/user-786394800/vallalkozasvezerlo-kossuth-radio-riport

 

A téma kiemelt fontossága miatt a továbbiakban folyamatos megjelenéseink lesznek mind a Kossuth Rádióban, mind a Közszolgálati Televízióban.

Nyár derekán ezek keretében újabb, a közszolgálatiságot nagyban segítő célszoftverünk piacbevezetéséről fogunk bejelentést tenni.

 

2021-04-26 09:10:10
Lőrincz Balázs

Évek óta átveri fizetős hirdetőit a Facebook. – írja az Origó, ezzel párhuzamban egyre többen fedezik fel a Vállalkozás Vezérlőben rejlő lehetőségeket

 

Hosszú ideje rossz adatokat mutat a potenciális fizetős hirdetők számára a Facebook, ezzel félrevezetve az ügyfeleit. Mondhatnánk, hogy a dolog meglepő, de nem először fordult elő, és valószínűleg nem is utoljára fog.

Nagyon úgy tűnik, hogy a Facebook bizonyos alkalmazottai már évekkel ezelőtt hangot adtak annak a vállalaton belül, hogy a fizetős hirdetőket félrevezetik azzal, hogy potenciálisan mennyi ügyfelet érhetnek el a közösségi hálózaton belül. Ezek a bizonyos alkalmazottak úgy vélték, hogy a Facebook alaposan felpumpálta a számokat, ami mögött semmiféle valóságalap nem volt.

Az ügyet most a Financial Times vette elő, mégpedig a 2018-ban a Facebook ellen indított per ügyiratai közül. Ezek alapján az vehető ki, hogy a vállalat teljes tudatában volt annak, hogy a hirdetések feladásakor a potenciálisan elérhető felhasználók számánál egy szándékosan felülbecsült adatot adott meg, ami többek között annak tudható be, hogy nem vették figyelembe a duplikált vagy kamu felhasználói fiókokat.

Az iratból kiderül, hogy a Facebook operatív igazgatója, Sheryl Sandberg már 2017-ben elismerte a probléma létezését, amire több alkalmazott, többek között Yaron Fidler termékmenedzser is ajánlott megoldási lehetőségeket. A vezető azonban úgy vélte, hogy ezzel "jelentős csapás érné" a bevételeket, úgyhogy inkább figyelmet kívül hagyta a dolgot.

SANDBERG SZÁMÁRA EGY VÁLASZLEVÉLBEN FIDLER ÚJRA MEGJEGYEZTE, HOGY EZEKRE A BEVÉTELEKRE SOSEM SZABADOTT VOLNA SZERT TENNIÜK, HISZEN HIBÁS ADATOKRA ÉPÜLNEK, MÍG EGY MÁSIK ALKALMAZOTT AZT ÍRTA, HOGY A SZÁMÍTÁSOK "NAGYON MÉLYEN HIBÁSAK".

A Facebook természetesen próbált védekezni, egészen konkrétan azzal, hogy a potenciális elérést mutató kalkuláció valójában csak iránymutatásra szolgál, és egyáltalán nem befolyásolja, hogy a valóságban kiket lehet elérni az adott hirdetéssel és ez mennyibe fog kerülni. Ennek azonban rögtön ellent mond az ügyiratokban előhozott további belsős levelezés, amiben a Facebook egyértelműen kijelenti, hogy a "potenciális elérés kétséget kizáróan az egyik legfontosabb adat a hirdetések létrehozásakor", és hogy a hirdetők alaposan támaszkodtak erre, amikor a reklámkampányaikat és költéseiket megtervezték.

Korábban már előfordult hasonló, amikor a Facebook mesterségesen felülbecsülte a videós tartalmak nézettségeit, ezzel azt sugallva a potenciális hirdetőknek és partnereknek, hogy messze többen nézik az oldalra feltöltött videókat, mint valójában. Ez számos esetben ahhoz vezetett, hogy különböző szerkesztőségek jelentősen nagyobb energiát fektettek a Facebook-videókba, mint más tartalmakba, azonban miután később bebizonyosodott, hogy ezek közel sem érnek el annyi embert, az ezzel foglalkozó munkatársakat el kellett bocsátani, illetve újraszervezni a működést.

Ahogy a fentebbi esetnél, úgy itt is tisztában volt vele a Facebook, hogy mit csinál, és ezzel kapcsolatban számos belsős levelezés zajlott le, aminek a munkatársak arra kérték a vezetőséget, hogy oldják meg a problémát.

A bírósági információkból kiderült, hogy a Facebook szándékosan egy megtévesztő számítást vett alapul a nézettséges meghatározásakor. Eredetileg az lett volna a terv, hogy az összes néző számát elosztják azzal az idővel, amíg az adott felhasználó ténylegesen nézte is a videót. Ehhez képest végül az lett belőle, hogy az összes megtekintésre fordított időtartamot elosztották az adott videó nézettségével - ez utóbbi a gyakorlatban bárkit jelentett, aki legalább 3 másodperc megnézett az adott anyagból.

A FACEBOOK SZÁMÍTÁSAI SZERINT EZZEL KÖRÜLBELÜL 60-80%-KAL BECSÜLTÉK FELÜL A KÖZÖSSÉGI OLDALON MEGJELENŐ VIDEÓK ÉRTÉKÉT A HIRDETŐK SZÁMÁRA.

De ezek csak a belső számítások. A gyakorlatban az derült ki, hogy bizonyos esetekben ez jelenthetett akár 150-900%-os felülbecslést is. Ezek alapján pedig nem csoda, hogy számos tartalomgyártó úgy döntött, hogy ebbe nagyon is megéri időt, energiát és pénzt fektetni más platformokkal szemben.

Forrás: Origo.hu

  • az Origo hírére számos felhasználónk küldött üzenetet, melyben megerősítettek, hogy a 100%ban hazai tulajdonú Vállalkozás Vezérlővel, mint kiszámítható üzleti partnerrel és megoldásszállítóval kívánják a jövőben elérni vásárlóikat, és felhagynak a Facebook ilyen irányú használatával.

Vállalkozás Vezérlő

2021-03-05 07:07:54
Lőrincz Balázs

Szinte minden bezár két hétre Magyarországon, a remények szerint március 22. után viszont elkezdődhet a nyitás. Ha most nem zárnánk, akkor megnőnének a halálozások, és a nyitás is későbbre tolódna – mondta a kormányinfón Gulyás Gergely, a Miniszterelnökséget vezető miniszter.

 

A fenti bejelentés okán kérdéses, hogy üzletünk és a jelenleg egyetlen DJP pont az országban változatlan nyitva tartással várhatja ügyfeleit.

Mivel egészen biztos, hogy hasonlóan a tavaly márciusi helyzethez nagyon megerősödik a home office és otthoni oktatás, ezért ezzel arányosan merülnek fel az eszközökben problémák és szoftveres kihívások elé is kerül a lakosság. Várhatóan megemelkedik a problémákkal szembesülő felhasználók száma.

Nagyon fontos lenne, hogy a TBPC Bolt és az eKözpont-DJP pont nyitva lehessen, ennek lehetőségét keressük és igyekszünk az Önök rendelkezésére állni az előző két hullám után a harmadik során is.

2021-03-05 07:06:48
Lőrincz Balázs