2021 - Január

Jelenleg olvasott magazin 2021 - Január Előző magazinok megtekintése


Kezdőlap /

Vállalkozás Vezérlő és testvére az ERP Smartkey 10101 Kft. a digitalizáció különböző fokain állnak szolgálatára a hazai önkormányzatoknak és vállalkozásoknak. 2021-ben

 

A digitalizáció 2020-ban különleges egzotikumból a mindennapjaink fontos részévé vált. Szinte minden IT szállító a helyét keresi a piacon. A Vállalkozás Vezérlő és testvére az ERP Smartkey 10101 Kft. a több éves sikeres fejlesztéseiknek, partneri kapcsolataiknak köszönhetően különleges utat járnak be és adnak digitális megoldásokat mind a hazai vállalkozói és lakossági, mind az önkormányzati szektoroknak.

Mindkét cégünk fejlesztéseikben együttműködnek a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara Informatikai Kollégiumával, a Digitális Jólét Programmal és szakmai egyeztetést folytatnak a Települési Önkormányzatok Országos Szövetségével, szakmai partnerük a Nemzeti Közszolgálati Egyetem és a Magyar Könyvelők Országos Egyesülete.

A Vállalkozás Vezérlő által létrehozott szoftvertermékek innovatív módon segítik a mikró, kis-, és középvállalkozások digitalizációs fejlődését, olyan eszközökkel, melyek eddig kizárólag a multinacionális vállalkozások számára voltak elérhetőek. Lehetőségük van ERP modulok használatára és elérik az egyedi iMarketing modult.

A szoftvertermékek aktívan vonják be használatukba az önkormányzatokat, melyek 21. századi, valóban megfizethető kommunikációjára és lakossági elérésre használhatják a külön számukra fejlesztett modulokat, kiváltva ezzel a drága és a lakosok felhasználói aktivitását nem motiváló városi applikációkat, egy országos rendszert létrehozva.

A rendszerbe beépített eKözpont modul ad lehetőséget a vállalkozások és önkormányzatok számára, hogy a lakosságot azonnal elérjék. Az eKözpontban a lakos/vásárló az vállalkozói információk mellett azonnal önkormányzati híreket is lát, sőt kommunikálni is képes, valamint a rendszeren belül számára ingyenesen elérhető szoftvert is használhatja, valamint edukációban vehet részt.

Saját, 18 hónapja működő személyes edukációs programunk a jövőben is folytatódni fog, melyhez felhasználóink ingyenes hozzáférést kapnak, valamint további hasonló oktatási és tájékoztató tartalmakhoz jutnak majd hozzá, melyek által nemcsak a digitalizációs kihívásokhoz való alkalmazkodásban segítünk, de aktívan közreműködünk információs, oktatási és szórakoztatási területeken egyaránt, mindezt akár mobileszközről elérhető módon, a világban bárhol.

Az ERP Smartkey 10101 Kft., mint az IFKA és a Modern Vállalkozások Programjának minősített és ajánlott szállítója több GINOP és VINOP pályázat informatikai beszállítója is egyben.

A 2019-es évben innovatív NAV kompatibilis számlázó rendszert fejlesztett, mely 2020-ban a Magyar Könyvelők Országos Egyesületével együttműködve a legmagasabb szintre fejlődött, valamint együttműködik a Magyar Államkincstárral és a Központi Statisztikai Hivatallal a szociális szolgáltatásokat támogató szoftverek fejlesztésében, jelenleg mintegy 8 különböző típusú szoftvergerinccel rendelkezünk, melyeket az általános modulok bevezetése mellett egyedileg a megbízó cégeink folyamataira szabunk.

Az egyedi, teljesen az adott cégre szabott szoftverek bevezetése a vállalkozásokat a legmagasabb szintre emeli, emiatt ágazati oldalról közelíti meg a fejlesztéseit, így alacsonyabb költségek mellett mellett szolgálhatják ki ügyfeleiket és a fejlesztésekhez finanszírozást is ajánlunk.

Társadalmi felelősségvállalásból Digitális Jólét – eKözpont-ot működtetünk Budaörsön, mely százaknak segít havonta ingyenesen szoftveres és hardveres problémáik megoldásában.

A Vave Cégcsoport így vált teljes szoftveres megoldásszállítóvá, és indul neki a 2021-es évnek partnereivel.

2021-03-05 07:14:52
Lőrincz Balázs

Leszögezhetjük, hogy a digitalizáció a könyvelésben meglehetősen megosztó véleményekkel bír. Tudjuk, hogy a könyvelők jó része felfedezte, forradalminak tartja és naprakész tudással, megfelelő infrastruktúrával rendelkezik a témában. Azonban jelentős azon könyvelők száma is, akik nem igazán szeretnének a témával foglalkozni. Ez utóbbi inkább az idősebb generációs könyvelőkre vonatkozik, valahogy ők már nem igazán szeretnének egy újfajta szemléletet felvenni. Aztán szólnunk kell azokról is, talán elmondhatjuk, hogy ők alkotják a többséget, akik nyitottak, érdeklődők, észlelik a digitalizáció előnyeit, vagyis erősen ismerkednek/barátkoznak a tárgykörrel.

„A digitalizáció jelentősen át fogja alakítani a könyvelők mindennapi munkáját, jobb minőségű szolgáltatásokat tesz elérhetővé az ügyfelek számára, de csak a magukat és irodájukat folyamatosan fejlesztő könyvelők maradhatnak talpon a versenyben” – hangzott el 2020 elején.

A Pandémia és a vele járó hatások miatt megállapodhatunk abban, hogy a digitalizáció a könyvelésben a nyakunkon van, melyet jó szemmel vett észre Matyóka Zoltán a Magyar Könyvelők Országos Egyesületének Elnöke.

Megválasztása után az ERP Smartkey 10101 Kft-t kérte fel arra, hogy az MKOE webes elérhetőségeit újra gondolja így háttértudásával képes arra, hogy kezelje a tagság tájékoztatását, valamint lehetővé tegye az online szavazást is.

Ezzel egyidőben partnerségre lépett a Vállalkozás Vezérlővel, mely az MKOE tagságnak egyedi ajánlattal szolgáltatja szoftvereit.

A jövőben a Magyar Könyvelők Országos Egyesülete, az ERP Smartkey 10101 Kft. és a Vállalkozás Vezérlő Kft. az MKOE tagsággal együtt, egyedülálló módon segíti a tagság által könyvelt vállalkozások digitális fejlődését!

2021-03-05 07:13:37
Lőrincz Balázs

Vállalkozás Vezérlő és testvére az ERP Smartkey 10101 Kft. a digitalizáció különböző fokain állnak szolgálatára a hazai önkormányzatoknak és vállalkozásoknak. 2021-ben

 

A digitalizáció 2020-ban különleges egzotikumból a mindennapjaink fontos részévé vált. Szinte minden IT szállító a helyét keresi a piacon. A Vállalkozás Vezérlő és testvére az ERP Smartkey 10101 Kft. a több éves sikeres fejlesztéseiknek, partneri kapcsolataiknak köszönhetően különleges utat járnak be és adnak digitális megoldásokat mind a hazai vállalkozói és lakossági, mind az önkormányzati szektoroknak.

2021-03-05 07:13:08
Lőrincz Balázs

VINOP-1.2.1-21 Mikro-, kis- és középvállalkozások fejlesztéseinek támogatására

10 millió Ft – 629,3 millió Ft közötti támogatás 100%-os előleg lehívás lehetőség mellett ezúttal már Budapest kivételével a Közép-Magyarországi régióban is!

A megvalósulási helyszínnek a támogatási kérelem benyújtási dátumát legalább 60 nappal megelőzően kell bejegyzésre kerülnie, továbbá alkalmasnak kell lennie. Egy megvalósítási helyszínt jelölhető meg.

Támogatást igénylők köre:

Olyan KKV-k, amelyek:

  • rendelkeznek legalább 1 lezárt, teljes (365 napos) üzleti évvel
  • éves átlagos statisztikai állományi létszáma a támogatási kérelem benyújtását megelőző legutolsó lezárt, teljes üzleti évben 3 fő volt,
  • Magyarország területén székhellyel rendelkező kettős könyvvitelt vezető gazdasági társaságok, kettős könyvvitelt vezető egyéni vállalkozók és egyéni cégek.

Támogatható tevékenységek:

 

  • Technológiafejlesztés * (pl. gép és eszközbeszerzés)
  • Infrastrukturális és ingatlan beruházás
  • Tanácsadási szolgáltatások igénybevétele
  • Képzési szolgáltatások igénybevétele
  • Üzleti felhőszolgáltatás igénybevétele
  • Megújuló energiaforrást hasznosító technológiák alkalmazása
  • Projektelőkészítés

*A technológiafejlesztés kötelező, mellette legalább 2 másik tevékenységet kötelező választani.

Ezúttal sem támogatható az ingatlanvásárlás és gépjárművek, teherautók beszerzése. Egyéb gépek, pl. a termelést támogató eszközök beszerzése azonban igen.

Pályázat benyújtási ideje: 2021. március 1-16.

Igényelhető támogatás: 10 millió Ft – 629,3 millió Ft

A támogatás mértéke:

Észak-Magyarország, Észak-Alföld, Dél-Alföld, Dél-Dunántúl: mikrovállalkozás 70% kisvállalkozás 70%

Közép-Dunántúl, valamint Pest megye: mikrovállalkozás 55% kisvállalkozás 55%

Nyugat-Dunántúl: mikrovállalkozás 45% kisvállalkozás 45%

Maximális elszámolható összköltség:

9 főig 11 millió Ft/fő, maximum: 99 millió Ft

49 főig 1-9 főig: 11 millió Ft, 10-49 főig: 5 millió Ft, maximum 299 millió Ft

249 főig 1-9 főig: 11 millió Ft 10-49 főig: 5 millió Ft 50-249 főig: 3 millió Ft maximum 899 millió Ft

A projekt végrehajtására rendelkezésre álló időtartam:

A VINOP-1.2.1-21 konstrukcióban a Támogatói Okirat hatályba lépését követően legfeljebb 24 hónap.

 

2021-02-18 20:50:00
Lőrincz Balázs

A digitalizációs törekvések és a DESI Index növelése okán a Magyar Állam támogatást kínál a VINOP 1.2.1.-21 pályázati forrásban már a Pest megyei vállalkozásoknak is.

A pályázati forrás a kiírás szerint együttesen végrehajtandó eszközbeszerzési, valamint egyedi szoftverbeszerzést támogat, oktatással kiegészítve, kiegészítő beruházásként támogatja akár napelemes rendszer kiépítését is.

Partnerségben a Vállalkozás Vezérlő, az Az ERP Smartkey 10101 Kft. és a Szorgos Szolár Kft. együttesen szolgálják ki a pályázatot, komlex megoldást adva a pályázóknak, hiszen 4. partnerként pályázatíró céggel egészülnek ki.

Általános ajánlat szerint az egyes pályázók által igényelhető pályázati forrás fedezi a szoftver személyre szabását, bevezetését, a pályázatírással kapcsolatos költségeit, valamint a pályázati csomag további tartalmát.

- A Vállalkozás Vezérlő Kft. megjelölt szoftvereinek 24 hónapos, ingyenes használata

- A Magyar Könyvelők Országos Egyesületének 24 hónapos pártolói tagsága

- Az Europ-Assistance egyedi ajánlata az ERP Smartkey 10101 Kft. pályázói felé

 

Amennyiben érdeklődik, úgy kérjük jelezze a Vállalkozás Vezérlő elérhetőségein.

2021-02-18 20:47:48
Lőrincz Balázs